این چندروز حالم خوب نیس،دلم خوشه که داره میگذره،همش یا خوابم یاتوی تلگرام الکی میچرخم.هنوز انتخاب رشتم کامل نشده،تصمیم گرفتم رشته هاییو که سابقه تحصیلی توش دخالت داره رو بزنم،کارت زبانم میگیرم چون به زبان خیلیی علاقه دارم،احتمال قبولیم تو رشته های علوم پزشکی خیلی کمه ولی بازمم شهرای اطرافو همه رو میزنم،امیدوارم توی رشته های نیمه متمرکز کاردانی روزانه قبول بشم که اونم سابقه تحصیلی فقط مهمه.به ترتیب نزدیکی شهرا انتخاب رشته میکنم،اون شهریم که نفسم درس میخونه رو هم میزنم ولی نمیتونم اول بزنم،دیگه شهرش زیاد مهم نیس واسم،اگه قسمت هم باشیم خدا خودش مارو بهم مییرسونه،بازم توکل برخودش.
بعضی وقتا به خودم میگم شاید خداخواست من رتبم بد شه تا فقط از خودش کمک بخوام و برخودش توکل کنم.
دلم واسه صداش تنگ شده،واسه دوست دارم گفتناش ولی بهتره رابطمون تا وقتی نیومده خواسگاری قطع بشه.فقط امیدوارم زودتر یکاری کنه.من نمیتونم دیگه دوریشو تحمل کنم.سخته خداجون خودت پشت و پناهمون باش.
خدایا شکر...
دلتنگی وتنهایی...ما را در سایت دلتنگی وتنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17