دلم واست خیلی تنگ شده بود،امروز چند دقیقه صداتو شنیدم وآروم شدم.فردا اردوی پیاده ی مشهدتون شروع میشه و تقریبا هشت روز طول میکشه.
نمیتونم تحمل کنم ولی مجبورم .نتایج کنکورمنم فرداشب میاد،امیدوارم اون طوری که به صلاح و به نفعمونه پیش بیاد.تصمیم گرفتم تو این مدت که نیسی منم هر روز به وبلاگمون سر بزنم.
دلم واست تنگ میشه ،خیلی دوست دارم.خداروشکر که خدا بهم صبر داد که بتونم سه ماه دوریتو تحمل کنم وامیدوارم همونی که تو ذهنمه برام پیش بیاد.
عاشقتم محسننننننننم
دلتنگی وتنهایی...ما را در سایت دلتنگی وتنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16